מבצע: צרו קשר עכשיו וקבלו 10% הנחה
נ.ב. פרנסואה מרכז שירות הינו מרכז שירות מוסמך ע"י איגוד המוסכים ומתמחה בכל סוגי הרכבים

טיפולי רכב לכל סוגי הרכבים, גם רכבים היברידים וחשמליים, ברמת שירות גבוהה ומקצועיות לא מתפשרת ומחיר ללא תחרות תוך שימוש בחומרים מקוריים ומאושרים ע"י כל יבואני הרכב.

מרכז השרות ממוקם בציר המרכזי של אזור התעשייה כרמיאל, בשטח של 1200 מ"ר. מרכז השרות חרט על דגלו להקפיד על רמת השרות, איכות ושביעות רצון הלקוח, כל זאת תוך יצירת קשר אישי למול הלקוח. מרכז השרות מקפיד על ביצוע העבודות ברמת בטיחות גבוהה אשר מאפשרת ללקוח שקט ורוגע נפשי. מרכז השרות כולל מחסן חלפים, המספק זמינות חלפים מיידית, דבר המקצר את משך הטיפול וההמתנה.

*
*
  • השיש 5/27, כרמיאל, ישראל
  • ח.פ. 514674662 מיקוד: 2165303
כן בהחלט.
יש לזכור כי אומנם בעבר נהגו לבצע את הטיפול אחת לכל 10,000 ק״מ אך משנת ייצור 2000 ואילך טווח הטיפולים התארך והמועד המקובל לטיפול הוא סביב ה - 15,000 ק״מ בממוצע, או אחת לשנה המוקדם מביניהם הכל כמובן לפי הוראות יצרן הרכב.
כמובן!
מרכז שירות נ.ב. פרנסואה כרמיאל - פחחות, צבע, מכונאות כללית הינו מרכז שירות רשום ומוסמך ועומת בכל הדרישות. אנו מקפידים להשתמש אך ורק בחלקים וחומרים מאושרים ואיכותיים. האחריות על הרכב נשמרת וישנו רישום מסודר בכל טיפול וטיפול.

במרכז שירות נ.ב. פרנסואה כרמיאל לא מתפשרים על איכות ואתם תקבלו שירות בסטנדרט הגבוהה ביותר.
מרכז שירות נ.ב. פרנסואה כרמיאל ומסך לטפל בכל סוגי הרכב. הצוות שלנו מיומן ועבר את כל ההכשרות הדרשות לטיפול ברכבים היברידים וחשמליים מכל הסוגים.
פשוט מאוד, תגידו לנציג השירות שהגעתם דרך האתר או הרשתות החברתיות ותקבלו את ההנחה במיידי.

אין כפל מבצעים